torsdag 6 november 2014

"Hej Du glade!"

En positiv attityd leder till positiva tankar som leder till positiva känslor. Du börjar respektera och älska sig själv och därmed även andra. Gör Du andra glada påverkas hjärnans belöningssystem på samma sätt som uppåttjack. Visar Du andra uppskattning visar de uppskattning tillbaka. Allt blir en positiv spiral. Du får energi att ta itu med saker och plötsligt händer saker. Som skapar mängder av nya möjligheter. I all oändlighet. Allt blir såklart inte exakt som Du tänkt sig. Men då gäller det att tänka positivt! ************** Så! Nu behöver Du inte gå på föreläsningar med en massa självutnämnda må bra-profeter/profitörer som tar flera tusen för en föreläsning! Pengarna kan Du spara och ta en rejäl pubrunda med polarna eller ta familjen på en kul weekend! Sånt man blir glad och positiv av! ****** Men hur uppnår Du då en positiv attityd? Anmäl Dig till min korrespondenskurs Hej Du glade, ta en spade - gräv där Du står! Sätt in 48.000 på mitt konto så skickar jag ut ett studiebrev som Du själv får arbeta med! (Eller bortser Du från ironin! Det jag skrivit ovan stämmer! Tyvärr funkar det likadant tillbaka när man är i en negativ spiral! Fast detta vet jag att Du vet...!)

Inga kommentarer: