fredag 7 november 2014

Paradiset brinner!!!!

När man gör slut på en ärofull era ska det ske så högtidligt som möjligt. En rolig ritual. Ni som följt mig vet att jag spenderat mycket av sommarhalvåret genom att besöka Linn på Luhrsjöns camping i Hästveda. Jag har tyckt att det varit roligt att hjälpa till att slå upp och ner förtältet till husvagnen. Att lägga golv och möblera till värsta vardagsrummet. Däremellan har jag kunnat hälsa på hur mycket jag velat. Kaffe och fågelsång. Öl och hårdrock. Naturpromenad och nattligt nakenbad. Nu är husvagnen och platsen borta för gott. Det sista spåret är halva trägolvet. Hur gör man av det på bästa sätt? Självfallet gör man en härlig brasa av det. Som vi gjorde i september då bilderna är tagna. Men hälften är kvar. Det tar vi imorgon! Vad gör det om det har blivit november? Vi har väl flower power-sinne! Några timmars sprakande brasa värmer gott! Liksom vin och hårdrock! Självfallet kan man grilla korv året om! Men ska man verkligen våga sig på ett bad i sjön? Vem vet? Enligt meteorologerna är det fortfarande "sommarhalvår"! Och visst är det vackert? Ett riktigt Paradis!!!! ♥

Inga kommentarer: