torsdag 24 december 2015

♥ JULAFTON ♥

Jag sitter och äger! Jag sveper en Jäger! Jag gör vad jag vill! Till tonerna av "Overkill"!

Här sitter jag i sin kavaj! Hemma i soffan! Slår upp två balkongkylda Falcon Bayerskt i min enliters-sejdel! Och en liten Piratens Besk bredvid! Gammal svängig skitig hårdrock i vinylspelaren!
Det blev ingen helt ensam julafton då jag började dagen med bubbelbad, arombastu och trevliga samtal med polaren Per-Ola! Det blev till och med lite julmat till folköl och julsnaps innan Trolltider och Karl-Bertil! Både igår och i förrgår blev det julkalas med julbord, klappar och rent av en liten tomte med nära och kära! Så i afton ska jag bara softa i soffa och kavaj och fira gubben Lemmys 70-årsdag till tonerna av Motörhead! Där självfallet salig Philthy Animal får en extra skål och tanke! Och naturligtvis får jag inte glömma traditionen med Eddie Meduzas julkassetter! Jag har det helt enkelt GOTT!!!
  EN SYNNERLIGEN GOD JUL ÖNSKAR JAG ALLA MINA VÄNNER!!!








 

Inga kommentarer: