torsdag 24 december 2015

Julbordskavalkad



Jag har varken behövt hungra eller törsta denna julen! Eller känna mig ensam! Mysigt julbord, glögg och julklapp hos Linn i Hässleholm igår! Julbord, klappar, bada i tunna under månen och rentav en söt liten tomte hos syster Sara i förrgår! Fredholms julbord på Naturum i Kristianstad med kamrat Stefan i söndags! Julbord och bowling med jobbet i Malmö i fredags! Och självfallet började allt lite lagom dekadent med att klä den rosa granen hos broder Andreas i Karlskrona första helgen i december! Jag låter bilderna tala för sig själva och låta er följa med på en liten kavalkad! Det finns skäl till att kavajen inte går att knappa! Omtanken och gästfriheten och de trevliga stunderna tänker jag dock aldrig banta bort! Jag vill härmed ära mina nära och kära!!!

























Inga kommentarer: