tisdag 2 oktober 2012

.... räddar dan!

Hösthäng! Vad är det med mig? Ledsen mun som en jävla Reinfeldt...! Ryck upp mig! Borde vara på toppenhumör med tanke på hur sanslöst kul denna veckan kommer att bli...! Upp med hakan! Här ska tisdagsmysas! Pannbiff med stekt lök, sopp och pommes, Min sanning med Jan Myrdal, Dandy av Jan Guillou, en varm dusch, lite bloggande och tidigt (nåja) under täcket! Har ingen bra plan för att rädda världen! Dock en för att rädda min tisdag! (Jan & Jan räddar dan'!) Jag är dock verkligt uppspelt och glad när jag ska i säng! Varför återkommer jag till! Men jag har förstått vilka fantastiska nätverk och vänner jag har! Imorgon blir det veckans sista arbetsdag, fika med Steve samt partimöte innan Andreas kommer på kvällen och vi börjar ladda inför dubbla Sweden Rock-kryssningar och total dekadens! Ses vi inte mer innan dess så lär vi göra det senare! Skepp ohoj!

Inga kommentarer: