torsdag 20 juni 2013

Sommarhångel ♥

Torsdag. Dricker kaffe, lyssnar på Stefan Sundströms live-LP och söker jobb. Skickar ett par ansökningar till ett gymnasiebolag i Helsingborg som söker mina ämnen. Känns kul. Uppdaterar mitt CV lite. I eftermiddag har jag en inkallelseorder till Af. Nu har jag "brukat lite allvar" inför midsommar då jag bara ska släppa allt ångestframkallande! ♥ Nä, det här ska bli en schysst dag! Jag ska hångla upp den i brygga! Dessutom är det sommar och om nån dag vänder det och dagarna blir kortare! Och dagarna är som bekant livet! ♥ Promenerar till stan! Laddar batterierna med underbar sol och värme! Så här kunde midsommarhelgen bli istället för det utlovade regnet! Min handläggare på Af visade sig vara jättegullig. Och det satt inte dumt med en svalkande glassbägare och trevliga samtal med Stefan Kress på Fantasi. Nu har jag inte bara köpt öl för midsommarhelgen. Jag smet dessutom in på Kompakt Disk och köpte Black Sabbaths nya LP. Den ska avnjutas i soffan med ett par wirre när solen gått ner. Men först några timmars sol och läsning på balkongen. Så blev dagen riktigt bra. Och jag lyckades med mitt planerade hångel (ej med min handläggare om någon skulle läsa bloggen slarvigt)! ♥

Inga kommentarer: