torsdag 22 augusti 2013

Fantasi i fickformat ♥

Jag släppte min bok i november. Försäljningen går väl som en bergochdalbana. Recensionerna har varit sporadiska (men fina). Men jag trivs verkligen med att sälja den privat och kunna skriva en liten personlig hälsning till var och en i guldskrift. Kanske få lite respons. Ibland kan jag tycka att jag skrivit världens mest revolutionerande bibel. Ibland att det är pekoral (läs: dynga). Denna veckan har det gått förhållandevis/förvånande bra. Sålt och levererat böcker. Fått beställningar. Hört jättefina kommentarer och vitsord från personer som läser den för första eller rentav andra gången. Man är kanske som en troende som tappar tron emellanåt men lika snabbt återfår den. Och det är en fantastisk känsla att veta att någon just nu håller en i handen med ett leende eller en tår på kinden. Eller att man ligger i någons knä. Om så bara i fickformat. ♥

Inga kommentarer: