lördag 29 december 2012

Detta är ingen annons!

Jag vill inte skryta (jo det vill jag visst det!) men jag har skrivit en bok! Alldeles färsk! Den heter Martins stora röda. En fyrtioårskris i fickformat! Det är en liten tanke- och känslobok om livet och politiken! Med något som berör precis alla! Oavsett ålder, kön eller social bakgrund! Denna signerar jag och skriver en liten personlig tillägnan till alla som vill köpa! Självfallet med guldpenna (guld och rött är vackert ihop)! Nu sitter jag i kavaj och signerar en liten hög med beställningar! Mottagarna ikväll är journalister, recensenter, rockhjältar, TV-stjärnor, historiker och släktingar! Dock ingen "kulturelit" utan alldeles, alldeles vanliga och härliga människor! Detta är en bibel för vanliga människor! Många ord på vägen! Som alltid kan förvaras i fickan! Bort med borgarna och in med vänskapen, solidariteten och det lilla barnet i dig! Skicka ett mail till martin-lund@live. se så kan just Du börja det nya året med tillförsikt och ett litet leende!

Martin Lund - Martins stora röda