torsdag 14 mars 2013

Happyland - en torsdagsblogg ♥

Torsdag = Radio Roslagen som väckarklocka. Alltid en ära att bli uppringd och morgonharklande prata med Ewa Häger. Idag fick jag frågor om jobbcoacher, rasism och näthat. Antagligen mitt mest politiska deltagande än så länge. Fick mitt blogginlägg Dödshot uppläst. Och jag lovar att aldrig ge upp kampen mot rasism och för rättvisa och alla människors lika värde!

Godmorgon Roslagen

Caligulas konstaterande - Dödshot

Gym för tredje dagen på raken. Crosstrainer, löpband och styrka mage. Visst är man förtjänt av en räksallad efteråt? En trevlig fika och ett par timmar av intressanta diskussioner på Fantasi med Steve och Jenny. Hemma laddar jag upp med Amanda Jenssen inför KB i Malmö imorgon. Då det ju faktiskt är fredag och man kan unna sig både kinamat och en öl efter veckans hårdträning!

Amanda Jenssen - Happyland

Avslutar med några jättefina ord jag fick av en tjej som fick hem min bok Martins stora röda ikväll: " Ha ha älskar texten `knullar kramigt bland chipssmulor och skrynkliga lakan´ härligt språk helt öppenhjärtligt du är underbar Martin ...... Du skriver så bra att man kan ju använda dina rubriker till att skriva egen terapi hemma för sig själv .... jippie du är mer än suverän .... " ♥ TACK! Rörd & stolt! ♥

Öraholma - Martins stora röda

Inga kommentarer: