lördag 7 mars 2015

(Hemlig blogg - enbart för män!)

Hej grabbar! Hur är läget en lördag som denna? Jag tänkte på en liten grej! Imorgon är det ju den där kvinnodagen igen! Har Ni funderat på vad Ni ska ge just Era kvinnor? Själv har jag ju ingen kvinna! Jag brukar säga att "alla kvinnor är mina kvinnor" (hö hö)! Men jag kom ändå på en sak! Bara säg ärligt om det är bra eller dumt? Ni vet ju själva hur brudar är! De är inte nådiga om man glömmer bort deras dagar! Så för husfridens skull (hö hö) är det nog säkrast att vara lite förberedd! Överraska dem! En sån där liten uppvaktning som varje dam drömmer om! Det där med blommor är ju ganska opersonligt egentligen! Särskilt om alla kvinnor får det! Innerst inne går de nog och drömmer om det där lilla extra! Vad skulle då detta kunna vara? Något som alla donnor kan få och ändå känna sig unika och utvalda? Det bör nog kosta lite ändå! Och vara värt lite uppoffringar! Eller vad tror Ni pojkar? Jag kom som sagt på en liten idé! Som jag inte tror jag hört någon av oss snacka om innan? Något lite annorlunda? Som damerna dessutom kan ha nytta av? Helst skulle man ju vilja ge två saker! För att visa att man inte är snål! Men det blir lite dyrt! Vi måste ju kunna överleva vi med (hö hö)! Men kanske en och en halv present? Det är ju trots allt tanken som räknas! Så vad tror Ni om detta: hela lönen + halva makten?! Vi kan väl åtminstone testa? Kolla reaktionen? Vad har vi att förlora? De kanske rentav blir så nöjda och glada att de inte vill ha mer? Glömmer kanske rentav bort den där förbaskade kvinnodagen? Jag tycker åtminstone att vi kör på detta! Skål grabbar!!!!

Inga kommentarer: