måndag 9 mars 2015

Sol, vår & sexualsystem ♥

Vakna en måndagsmorgon i en lägenhet som ser ut som kaos.... och bara njuta! Solen, fåglarna och pollen-nysningarna är en effektiv väckarklocka! Och dagen börjar bara tidigare och tidigare! Ljusets tid är tillbaka! Kaffe och Evert Taube gör inte kroppen och själen mindre pigg! Lite nödvändigt vardagsbestyr som kan vara ganska kul det med! Har man bara viljan med sig följer friheten med på köpet! Det blir definitivt en naturpromenad på Näsby fält när jag slängt på mig byxorna (och trots att blåsippan ute i backarna stå får jag nog med strumpor och skor gå)! Ikväll blir det bastu och bad! Jag känner mig enbart sprittande sprudlande sprallig denna måndag i mars! Som en lärka! En sol! En blomma! Även jag tillhör naturens sexualsystem! Livets löfte! ♥ Önskar Er alla en underbar Måndag i Vårens och Livets Tecken! ♥

Inga kommentarer: