lördag 20 december 2008

Appropå firmafesten på Framtidsgymnasiet igår...

.... det var vissa "tuffa karlar" som körde böginsinueringar mot mig. Varför vet jag inte. För att jag är långhårig? I vilket fall så var det jag som pussade och kramade en massa snygga och söta damer som Liza, Emma och Eva. Gjorde knappast de "straighta" karlarna. Som dessutom krökade som kärringar. Drack inte ens spriten ren. ;-9

Ryktet om min blogg tycks ha spridits över hela skolan! För er, jobbarkompisar som elever, som läser: Det har varit en jävligt kul tid med Er! =)

2 kommentarer:

dyermaker sa...

Du är ju så gullig, cal, och egentligen vill de gosa med dig men istället väljer de att lägga över sina känslor och reaktioner på dig. ;)

möjligen fanns döär också en gnutta avund... :D

*vinkar till cals läsande kollegor*

Caligula sa...

*fniss* ;-D