onsdag 18 februari 2009

Till migrations minister Tobias Billström


Heeej, kompiiis! Jag heta Ahmed, men byta namn heta Arne. Jag vilja bli svensk medborgare, skriva startkontrakt. Tobias, hur vara läget? Jag säga Tobbe, du vara kompis!


Jag lova följa svenska lagar och regler! Inte stjäla cykel och inte skicka massa bidrag från soc till terrorist och jätte stora släkt i Tora Bora.


Jag lova fan anamma svenska värderingar. Jämlikhet vara mycket bra. Jag lova inte förtrycka min fru. Hon vara "regeringen", höhö! Haha, du fatta, kompis! "Allt utan slöja går att töja"! Jag lova inte heders mörda dotter. Hon få skaffa och knulla med svenska kille. Jag inte bry mig om du vara bög, Tobbe, kompis. Du vara mycket bra kille!


Jag lova fan anamma svensk kultur. Äta mycket svensk mat. Falukorv vara mycket god. Kurdisk korv inte vara god, massa äckligt kött. Jag dricka mycket sprit: -Helan går - halal står!


Jag inte behöva välja var bo. Inte behöva bo i segregerad förort. Du få välja var jag bo, Tobbe kompis! Jag gärna bo villa Lidingö. Integrera fett!


Jag lova lära svenska språket mycket bra. Inte prata blatte eller apa, riktig duktig svenska.


Jag svära heder och samvete, blivande medborgarkompis. Ahmed Arne Muhammed Mårten Omar Ove el-Sadiq Svensson


PS! Jag lova rösta Moderaterna! Om du behöva taxi du bara ringa, Tobbe kompis! Jag bjuda så klart! Du ju vara kompis! DS!

Inga kommentarer: