måndag 27 augusti 2012

Sommarens sista suck?

Som kramsjuk musikälskare känns det alltid vemodigt när festivalsommaren är över. "Postfestivalångest". Men vännerna och artisterna finns ju kvar. Och det händer kul saker på hösten med. Önskar dock att jag passat på att sola och bada mer. Och nu känns det som att bara jag har semester (lyxproblem, I know, men detta är "bloggåldern").... Sörj inte höstens ankomst, Martin! Organisera din sista semestervecka istället! Mys till det med god mat och vin! I din bitterljuva ensamhet! För att du kan! Och för att det ännu är sommar! ♥ Varför köpa något så meningslöst som en slanggurka? För att jag ska göra egen tzatziki så klart! Med mycket vitlök! Sen blir jag riktigt hångelbar i min ensamhet...! Vitlöksbaguette, pommes, gröna oliver med kärnor, benfri kotlettrad och Caj P:s grillolja... sommar som sagt! Tror dessutom att jag ska sätta mig och summera sommaren ikväll. Lite smått semester-sentimentalt över en låda vitt. I så fall blir det många blogginlägg. Med många bilder. Och många vänner att tacka för mycket kul...! Yes box! ♥ ♥ Sommar! Sol! Semester! Skål! ♥

Inga kommentarer: