torsdag 13 september 2012

Munterheten före misären....

Då jag inte visste hur det kommer att bli med jobb framöver passade jag på att ta en Fantasi-fika (läs: lunch) med Steve. Även Anton dök upp vilket gjorde det dubbelt så trevligt. För mig och min sunda livsstil (njaaa...) blev det en räksallad med läcker sweet chili-dressing. Och ett antal muggar kaffe.
Efter en odyssé i diverse elektronikaffärer (de flesta är utkonkurrerade av MediaMarkt) körde vi lite taco-kalas hos mig. Jag stod i köket, Anton pillade med datorn och Steve agerade DJ med min grammofonspelare. Den perfekta arbetsdelningen! Kvällens platta blev fantastiska och verkligt proggrockiga Elden är lös med Mikael Wiehe och Kabaréorkestern.
Tacos, popcorn & coca cola. Är det lill-lördag så är det. Vi kalasade till de tre första avsnitten av Raskens på VHS. D.v.s. de "muntra" avsnitten innan misären tar fart på allvar... Tack för en trevlig onsdagskväll pojkar! Mer sånt här!

Inga kommentarer: