söndag 2 september 2012

Sista semestersöndagen (till pappa och mina vänner)

Hej då, sommaren och semestern! Kunde vara både bättre och sämre! Klagar dock knappast! Och hösten ska bli sjukt kul! Även denna söndag blev angenäm. Proppmätt efter spareribs, hemmagjort vitlöksbröd och potatissallad, äpplekaka och vaniljsås, kaffe och öl. En ytterst trevlig lunch i Horna med mina gulliga och roliga lärarvänner Linda och Therese. Och diverse söta och balla barn och djur. Många fredagsfikor ska det bli framöver. Vi har mycket att skvallra om!
Motsvarande söndag för ett år sedan fick jag beskedet om min pappa Kalles väntade bortgång. Detta i samband med en rolig stug-weekend i Hästveda där mina vänner både lät mig gråta ut och locka mig till skratt. Kommer jag aldrig att glömma. Ta vara på livet. Och de som gör er glada! ♥

Inga kommentarer: