onsdag 21 november 2012

O ljuva ensamhet (en kärleksförklaring till alla kära omkring mig) ♥

Skönt att landa i vardagen efter en sju sjungande sjöfärd med min fantastiska polare Andreas (återkommer till Close-Up-äventyret!). Tänkte idag på jobbet hur bra jag trivs rent psyko-socialt. Jobbarkompisar som elever. Väl hemma tog jag en Fantasi-fika med Steve, Jenny och Anton. Efter det blev det bubbelbad och arombastu med Lolla. Vi planerade att gå ut och äta med Ida och Nadia nån helg framöver. Detta är "bara" en "vanlig vardag". Men jag känner mig så lycklig över alla underbara människor som finns i mitt liv. Nämnda här och många fler. Bilden nedan, med storasyrran Mia, Steve och mamma Lena, är från min bok-release för ett par lördagar sen. Dock på samma Fantasi där vi satt idag. Fantasi fast på riktigt. Sista stunden på fiket satt jag dock själv. Satt således ensam över en kaffe på ett café. Äntligen fick jag känna mig som en äkta lidande författare...!

Inga kommentarer: