onsdag 21 november 2012

Rörd i Roslagens famn ♥

Jag ser att min lilla blogg fått mer än 150.000 besöksträffar sen jag skaffade räknare. Det är jag självfallet mycket glad för. Även om träffarna säkert till stor del varit omedvetna. Och jag är definitivt lycklig över att ha blivit Ewa Hägers "husgud" och att min blogg blivit stående inslag i Radio Roslagen. Som jag blev intervjuad av i direktsändning i lördags morse. Inte bara lycklig. Rörd. ♥

Radio Roslagen

Jag har fått kritik för att ha slarvat med mitt bloggande på sistone. Jag ber om ursäkt för detta. Skyller på min nyutkomna lilla bok Martins stora röda - en fyrtioårskris i fickformat. Som i allra högsta grad har denna blogg att tacka för sin tillkomst. För att inte tala om min "bokmorska" Leif Börje Frid. Som även han blir intervjuad i programmet jag länkar till ovan.

Inga kommentarer: