fredag 14 november 2008

I natt jag drömde (Achtung! Kärlek!)

Drömde att en jag mötte en tjej jag känner (självfallet är hon sambo...) som tydligen letade efter mig och frågade som hastigast om jag inte kunde tala om för henne var jag bodde. Vi kunde ju träffas lite, "ta en smörgås och kanske lite vin". Jättegärna tyckte jag. Så kramades vi lite och hon gav mig en lätt puss på munnen. Jag vände mig om åt henne innan vi gick vidare och hon gav mig en blinkning. Jag blinkade tillbaka. Detta såg ju lovande ut!

Mer än så blev det inte, men detta kan en amoröst svältfödd pojke leva länge på. Istället ska man upp ur sängen och jäkta till nån krängd hagga på Af...

Varför just "smörgås" till vinet? Nåt undermedvetet (vin och bröd) för att jag skrev ett kristendomsprov innan jag la mig inatt? Heaven (no 7) knows... Men borde inte en rejäl lyxmacka vara perfekt kärleksmat en romantisk afton? Med handskalade räkor och sånt erotiskt? Levande ljus ... stämningsfull musik (inte Cannibal Corpse och sånt hemskt) ... myspys i soffan .....

Va fan har det tagit åt mig? Är jag born again romantiker eller? :-S ;-)

Inga kommentarer: