onsdag 2 april 2014

Colgate-leende

Tittar på de härliga fotona från eftermiddagens Linnérunda med Marie och Steve! Och märker något konstigt med mig - jag LER! Nästan som på den gamla goda tiden! Precis som på den gamla goda tiden! Efter två timmars naturvandring och flippigt fotande blev det två timmars mumsig och mysig fika på Fantasi med samma underbara härliga galningar! Efter detta blev det två timmars bra och trevligt medlemsmöte med mina härliga vänner och kamrater i Vänsterpartiet Kristianstad! Nu får det blåsa hur kallt det vill! Nu får det regna hur mycket snö det vill! Nu kan jag hålla mig ensam i lyan ett par dygn i böckernas förtrollade värld! Nu har jag fått LE! (Då jag borstat tänderna med en tub Colgate för 13:- på Netto dessutom med ett Colgate-leende!)

Inga kommentarer: