lördag 24 juli 2010

Den lilla bögen Laban


Jag fick höra av min käre bror att i ett av de senaste numren av tidningen Bamse har osedligheten tagit överhanden totalt! Lille Skutts bror är homofil! Och som om inte redan skam går på torra land har han dessutom adoptivbarn tillsammans med sin pojkvän!

Kors i Jösse namn! Är det sådan sedlighetsupplösning tokvänstern nu ska indoktrinera barnen med? Som om inte årtionden av kommunistisk hjärntvätt varit nog! Hans högst ärade excellens Carl Bildt lurades ju även han att bära en slips med denne bolsjevikiske (ryske?) björn! Denna ogudaktiga serie bespottar entreprenören och arbetsgivaren Krösus Sork och predikar nu t.o.m. öppen sodomi, sedernas förfall och familjens upplösning! Kulturministern måste omedelbart göra något åt detta underminerande av moralen hos Verklighetens Folk! Vad blir nästa steg?


Den Lilla Bögen Laban

I slottet Godmorgonstånd bodde och härskade Lillprins Bög. I garderoben på slottet bodde även en bögfamilj. Denna bestod av lilla bögen Laban, Bögpappa, Bögpappa och lillasyster Lebbolina.

På natten väckte Bögpappa Laban. -"Vakna, slöfock! Det är midnatt och vi ska ut och böga!" -"B...böga?!!" svarade Laban med darr på rösten. -"D...det vågar inte jag.... Jag är rädd för bögar!" -"Du kan väl inte vara rädd för bögar?!" svarade Bögpappa. "Du är ju bög själv! Ta nu en fjäderboa som du ska rassla med!"

Den rafflande utlösningen kan du se i den nya filmen "Ballar och bånge"!


(För allt queer har ju självfallet med glamour och brunst att göra...)


One day in the year of the fox
When the bell began to ring
It meant the time had come for one to go
To the temple of the king
(RJD)

3 kommentarer:

Morrica sa...

Vad säger du? Har Lille Skutt en bror? Det hade jag aldrig väntat mig!

magda sa...

Underbart, Cal! Underbart!

Caligula sa...

Japp, Lille Skutt har en homosexuell bror som har adoptivbarn tillsammans med sin fästman! :-)

Tack, Magda! :-D