fredag 18 januari 2013

Gudarnas gulleplutt (en fredagsblogg)

Starkt kaffe och Depeche Modes proletärromantiska Some great reward! En dusch innan det är dax att förnedra sig på arbetsförmedlingen! Sen ska jag köpa öl och whisky! Skiter i att köpa mat! Får storfrämmande från Karlskrona i form av Andreas! Och vi ska min själ ut och käka à la carte ikväll! På med kavajen! Nu är det fan i mig FREDAG! Och visst hinner jag med en trevlig Fantasi-fika med Steve!
Alldeles, alldeles underbart väder att promenera i! Gnistrande vit snö och starkt solsken! Man riktigt svettas under jackan! Sån här vinter kan det få vara ett par månader framöver! (Fast sånt bestämmer ju min bror Peter som är meteorolog...!) ♥
I samhällets och människors ögon är jag en loser! I gudarnas ögon är jag en gulleplutt som de låter solen lysa över! Därför strålar även jag! Puss på er! ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello, i think that i saw you visited my site so i came to “return the favor”.
I'm trying to find things to improve my web site!I suppose its ok to use some of your ideas!!
My site - article marketing campaign