fredag 4 januari 2013

Hälsning från Caligula

Hej vänner! Som ni har märkt har jag varit ytterst sparsmakad med bloggandet på den sista tiden. I regel har det tagit mer än en vecka mellan varje inlägg. Men var inte oroliga. Jag har inte blivit för "fin" för att blogga bara för att jag fått mina tankar tryckta på papper. Och jag har definitivt inte tröttnat på att skriva av mig och bearbeta och dela med mig av min vardag. Tvärtom. Jag har helt enkelt problem med mitt mobila bredband och internetåtkomsten här hemma i lyan. Men jag svär att inte bara blogga rejält om 2013. Utan även om 2012 där jag har MYCKET kvar att förtälja och förmedla. Som hela semestern, alla festivaler och rockkryssningar, första maj, hela julhelgen.... Ta detta som ett nyårslöfte. Eller hot. Ni kan således pusta ut och jubla. Alternativt ta er för pannan och sucka och stöna högljutt. Allt beroende på läggning. GOTT NYTT ÅR på er alla!

1 kommentar:

neighth sa...

i loved this you can look here useful content here i was reading this click here to read