fredag 10 januari 2014

Brev till Försvarets radioanstalt (FRA)

Hej Försvarets radioanstalt (FRA). Jag heter Martin Lund och bor i Kristianstad. Jag heter likadant på Facebook men har förstått att vi inte behöver bli vänner där för att Ni ska kunna läsa. Jag har en fråga till Er. Det är inte jättebråttom men jag skulle gärna vilja ha svar så snart som möjligast. Jag har hört att Ni kan se min mobiltrafik. Detta är lite pinsamt så jag hoppas vi kan ta detta konfidentiellt. Det är så att natten till söndagen innan nyår blev det lite för mycket vin. När jag vaknade dagen efter mindes jag inte riktigt hur det slutade. Jag var rädd att jag gjort något dumt och raderade alla mina SMS. Men nu efteråt ångrar jag mig. Jag är orolig för att jag har skickat flört-SMS till en viss tjej. Jag vet inte om jag har gjort det och vad jag i så fall har skrivit. Jag har kanske skrivit att jag älskar henne. Jag är egentligen inte kär i henne så. Alltså det är inte något fel på henne eller så. Absolut inte. Jag skulle faktiskt kunna bli kär. Jag har faktiskt lite känslor för henne. Jag är inte bara kåt (fast det är jag ju lite ska erkännas men man kan ju faktiskt vara både kåt och kär). Ja, Ni vet säkert själva hur det kan vara i mitt läge. Jag vill ju veta. Jag vågar inte fråga henne för det skulle ju inte vara LITE pinigt OM jag nu inte skickat nåt till henne... Jag vet inte hur länge ni sparar mobiltrafiken? Jag har även hört att Ni skickar vidare till NSA i USA. OM det nu skulle vara tvunget, SKULLE Ni kunna fråga dem om de kan se vad jag skickade för meddelanden vid den tiden? Natten till söndagen innan nyår? Ni sysslar ju med signalspaning och jag skulle vilja veta vad jag skickar för signaler till mitt span (om man får skoja lite, jag tar såklart Ert arbete på fullaste allvar). Skulle Ni kunna kolla upp detta till mig så skulle jag bli jättelycklig och lättad. Ni kan ringa till mig eller skicka ett SMS. Ni har ju mitt nummer. Tack i förhand. Ps! Vi håller detta bara mellan oss va? Ds! Med vänliga hälsningar Martin

Inga kommentarer: