lördag 18 januari 2014

Testöstrogen (alltid rött - alltid rätt!) ♥

När jag smygtittar efter vilka "likes" jag får på Facebook så brukar mer än 90% komma från "det täcka könet". Ganska intressant. Vad har "det otäcka könet" emot mig? Jag har hört en hypotes (av en man) att jag "kommunicerar som en kvinna". Så det gör jag kanske. Låter även detta spännande. Men hur kommunicerar en kvinna? Skulle vara praktiskt att veta på många sätt. I synnerhet som de kvinnor jag känner kommunicerar väldigt olika. Men jag är sällan snäsig. Har jag aldrig mens? Det kommer väl i sinom tid det med. Kanske ingen röd vecka. Men efter valet i september blir det fyra röda år. Minst. Testöstrogenet skola svalla hett. Ett hjärta är alltid rött - ett hjärta har alltid rätt! (För övrigt ska ni skita i om jag hade större buk i våras! Har själv tuggat till den! *blink* ) ♥

Inga kommentarer: