fredag 9 mars 2012

God bless America



Start spreading the news.... Jag älskar mitt nya arbetsrum! Osby är det närmaste Manhattan jag kommit! The Big Apple = Kunskapens frukt = Skolan!

Började spontansnacka hårdrock och festivaler med en trevlig elev med Dio-tatuering! Absolut inget fel på dagens ungdom! \m/


Ungdomarna fick fördjupa sig i och källkritiskt granska folkrörelserna på eftermiddagens historieblock! Och jag fick själv chansen att gräva ner mig i gamla goda dokument kring arbetarrörelsen, kvinnorörelsen och nykterhetsrörelsen! Vilket inte har något samband med att jag demonstrerade på Kvinnodagen igår, ska på vänsterpartistisk distriktsårskonferens imorgon och därmed är nykter ikväll!

Skålar i kaffe istället! Kaffe med grädde är godare än kyssar!
Och äpplepaj!

Inga kommentarer: