tisdag 29 maj 2012

Hur det känns (just idag)

Betygsättning på jobbet. Känns skönt att få gjort. Ordnar med lite annat byråkratiskt. Känns bra för stressmagen. Gym när jag kommer hem. Känns bra för mage, bröst, lår och samvete (och jag måste verkligen springa mer). Solpromenad hem. Känns bra för själen. Känner mig duktig. Tacos och Sopranos i soffan. Känner mig som en riktigt farlig mafioso. Min allra första i-Phone i näven. Känns verkligt bra för hela sinnet (även om fingertopparna inte riktigt hinner med). Tar ett kort från balkongen med den. Känns kul att veta att nu jävlar ska det fotas och surfas fritt. Spelschemat till Getaway Rock Festival är uppe. Jag behöver inte missa något av mina måste-band på grund av katastrofala krockar. Och det känns jävligt bra. Ska lägga mig nu. Vakna upp till ett nytt dygn närmare helgen. Och det känns ju helt OK. Jag klagar inte. Det skulle kännas lite fel. God natt!

Inga kommentarer: