tisdag 26 februari 2013

Hurtbullar på kondis!

Somnade inte förrän i morse. Skyller inte på fullmånen utan på att jag läste klart sista boken (nr. 47) i Sagan om Isfolket. Var dock pigg och glad när jag steg upp i förmiddags. Pimplade kaffe och lyssnade på Cult of Lunas nya mästerverk Vertikal. Vilket jag även gör nu när det kvällnas. Förväntar mig en ordentlig trans under spelningen på Debaser Medis i övermorgon (själsligt tillstånd, inte sån där trans som Cornelis fick hem på fyllan). Ska bli kul att besöka huvudstaden igen! I eftermiddags besökte jag och Steve Friskvårdshuset. Blev både gym och sim. En nyttig kycklingsallad på Fantasi efteråt. Nu känner man sig som en riktig sund hurtbulle. Man har "bollat" sig tillräckligt i vinter. Energin tycks komma tillbaka. Vårvädret gör inte saken sämre. Lägger mig med Sjöwall-Wahlöös gamla Mannen på balkongen. Martin Lund somnar med Martin Beck. Nattis vänner!

Inga kommentarer: