onsdag 27 februari 2013

Mannen på balkongen

Idag har jag haft kul på jobbet. Diskuterat intressanta ämnen på ett avspänt sätt. Mött härliga människor. Jag har njutit av sommar-vintervädret. Solat barbröstad och grillat kött på balkongen. Jag har donerat ett par ex av min bok till välgörande ändamål. Jag sitter och groggar och väntar på en kompis. Imorgon bitti ska jag vara med i Radio Roslagen och få en av mina texter uppläst. Sen ska jag och kompisen åka till Stockholm, käka lyxburgare och dricka öl på O`Learys innan vi tar in på hotell. Efter det blir det ett av världens bästa band, Cult of Luna, som vi ska komma i trance till. Jag klagar verkligen inte på livet. Känner mig tvärtom rikare än alla giriga bankdirektörer tillsammans. Och jag är TACKSAM! Rentav LYCKLIG! Således: TACK! Inte åt Gud eller Ödet utan åt allt och alla jag har att tacka och glädjas åt! ♥

Inga kommentarer: