måndag 2 mars 2009

Calvin Klein

Hör ni, brudar! Nu ska jag snart slänga mig i badet efter att ha smekt min manliga haka med rakhyveln (nu strippar jag av tröjan). Efter dusch och bad ska jag dra på mig ett par CALVIN KLEIN-KALSONGER! Vad säger ni om detta? Lite lätt fuktigt i era egna underbyxor, *blink*? Här skådar ni med andra ord en HUNK (som lever som en munk och ägnar sig åt ****)! Materialet känns riktigt skönt! Har antagligen fått ärva dem av min far, men det behöver väl inte vara fel? Calvin Kleins son är ju en supermodell och riktigt manlig hunk! Eftersom "klein" betyder "liten" på tyska språket skulle man ju kunna tro att ett par kalsonger av det märket indikerar att man inte är särdeles välhängd. Men så är ju självfallet inte fallet! Och vad skulle det ha för betydelse? Kläderna gör ju mannen! Och vi moderiktiga supersexiga hunkar måste ju få lite valuta för våra pengar? Även om det är det enda arvet vi har att vänta av våra fattiga fädrar...!

Inga kommentarer: