måndag 7 juni 2010

FESTIVALFEBER!!!!!!!!

Våldgästade Arbetsförmedlingen idag så jag slipper åka hem från Sweden Rock! Gött! Jag får praktiken godkänd med start imorgon, den är även OK om jag hamnar i Fas 3! Här ska intervjuas och transkriberas spettet! Gött! Öl är köpt inför festivalen! Gött! Blev Småland eftersom jag är så SNÅL! Brännvin ska jag få ett par flarror av farsgubben senare idag! Gött! Linn lagade dragkedjan i förtältet när hon sov över igår! Gött! Jag har fått låna hennes dotters mobil och jag har mina gamla nummer kvar! Tjyven på Siesta! hade inte lyckats ruinera mig med ringande och surfande heller! Gött!

Nu får det regna bäst fan det vill! Jag är på grymt festivalhumör! Och det kanske bär av redan ikväll! Allra senast imorgon eftermiddag! GÖÖÖÖÖTT!!!!!!!!

Efter en mugg kaffe till från Morranmuggen ska jag till biblan och skriva ut spelschemat! Sen börja packa!

Ska Ni dit och vill krama eller slå mig så har jag mobben! Och ingen jävel ska lyckas sno den! Man känner sig ju inte lite naken utan! Och naken ska jag bara vara när jag badar i havet i veckan!

FESTIVALFEBER!!!!!!!!

It must be feverdreams \m/
(RJD)

Inga kommentarer: