torsdag 28 april 2011

Capitan Caligula, Mördar-Alle & Wrathchild Fille








Jag har tidigare visat upp mina farliga hårdingar till pojkar. Men de är bortrensade nu. En efter en. De blev odugliga. Gamla. Slappa. Nu har jag yngre pojkar som tar över. Riktiga mördare. Filosofiskt tränade i Tranan och Egyptisk Gång.

Mördar-Alle det är jag det är jag
Mördar-Alle det är jag det är jag
Mördar-Alle det är jag
Jag ska halshuggas idag
Enligt Svea Rikes lag ta mig fan

I was born into a scene of angriness and greed, dominance and persecution
My mother was a queen, my dad I've never seen, I was never meant to be
'Cause I'm a wrathchild, well I'm a wrathchild
Yeah I 'm a wrathchild
I'm coming to get you, oooh yeah

3 kommentarer:

Livsfilosofi sa...

Syverän blogg!!!

Livsfilosofi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Caligula sa...

Tackarrr, miss Kress! Tack vare syveräna bilder! Och syveräna ungar! Har du gjort bra! Båda delarna! ;-D

Sett de andra Påskdagen-bloggarna? :-D