söndag 24 augusti 2008

Hare Hare Krishna Hare Kanin Hare Rama Hare Krishna Hare Rama Dama Dingdong


Idag fyller Krishna år! Igår fastade hinduer i väntan! Det gjorde inte jag; jag festade och käkade en massa kött! Nu grillar jag upp sista köttet som jag blev varnad för inatt att äta: det har stått framme så länge att det är livsfarligt att äta! Men som min husgud Nietzsche sa: allt som inte dödar oss gör oss starkare!


Så vi ses kanske aldrig mer! Sköt om er och sluta aldrig att tro på Kärlek och Rättvisa! La lucha continua!!!!!







Förresten gillar jag inte späda och bildsköna brudfavoriter som Krishna....

2 kommentarer:

dyermaker sa...

Fast det är lite läckert att han är blå... ;)

Caligula sa...

Japp! Precis som Kali, och HON är läcker! =P

Överlevde visst köttet! Reinkarnation månne? =)