tisdag 19 augusti 2008

Schysst tisdag

Blev tilldelad ett vik på 45% i Samhällskunskap som jag lär ha ett tag. Så nu är jag uppe på över 80%. Sweet! Jag samlade ihop en hög med DVD-filmer om religion och traskade hem med. Behövs en film eller nåt på torsdag när jag har ett Religions-pass på 2 timmar och 40 minuter... Ska botanisera lite samtidigt som jag kör en lunch på makaroner och grillad kabanoss. Fan vad härligt med ett jobb där man har frihet att disponera över tid och syssla med sina största intressen!

I eftermiddag åker jag ner till Malmö och kollar på Dropkick Murphys! Är väl enda chansen man har att se dem. Man lär väl trycka i sig en älgkebab oxå. Lövely! =P

Idag dök eleverna upp! Ska bli kul det här! Skulle vilja ha lite jämnare fördelning på killar och tjejer, därför är det lite ledsamt att samhällsprogrammet ska bort. Men grabbarna är kul så man lär inte få tråkigt!

Inga kommentarer: