tisdag 5 augusti 2008

Kapa ankartrossen!!!!




Anfekta anamma! Snart blir det sjöslag igen! En 3-mannahytt till Sweden Rock-kryssningen är fixad! Linn och Andreas blir sjukt nice sällskap som alltid! Två band släpptes idag: Dismember och Evergrey. Det sistnämnda ser ut som en tanke eftersom jag och Linn sov ifrån dem på förra kryssningen vi åkte. Lite fantasilöst eftersom de lirar överallt, dessutom såg jag dem här hemma på Tivolirock för lite sen. Men då var de kanonbra och nu kommer de att ha en sprillans ny platta i bagaget. Får lyssna in mig lite på Dismember. V.d.g. dödsmetall kommer ju jag och Andreas att få våra nilkrokodiler varma när vi ser Nile i Malmö några kvällar innan båten. Bara tre band kvar att släppa. Hoppas på åtminstone någon riktig wow-grej. Annars är det kul bara att åka rockkryssning såklart. Kryssning med fem band (redan två sevärda), en hytt med fönster och heltäckningsmatta samt resa hem och tillbaka i X2000 för under tusenlappen klagar man inte över.




Gjorde en blandskiva idag med låtarna som Deep Purple kör under sin nuvarande turné. Döpte den till "Made in Öja". Fniss.

5 kommentarer:

dyermaker sa...

Jag är själv väldigt sugen på Svenska Höjdare-grejen! :)

Caligula sa...

Det är definitivt jag med! Och har varit det i åratal! Pugh, Eldkvarn, Thomas Wiehe, Fläsket Brinner, Stefan Sundström... och höjdaren av alla: M.A. Numminen!

Förhoppningsvis kan man kolla på Pugh gratis på Malmöfestivalen nästa lördag! =)

dyermaker sa...

Pugh spelar i Växjö på lördag och i Falkenberg nästa fredag, men jag missar honom tyvärr. DÄM.

Men Svenska Höjdare... hmm... Kanske skulle fundera mer seriöst...

Caesar sa...

Svenska Höjdare ser mycket intressant ut! Jag är med och delar hytt om det blir aktuellt med ett litet gäng som drar dit :)

Caligula sa...

Trevligt, Caesar! Tål att tänkas på!