onsdag 2 februari 2011

Äta på Ocean City - en glassig blogg




Denna onsdag gick helt i Antiarbetslinjens linje. Jag och Steve satt tre timmar på restaurang Ocean City och avnjöt kinabuffé. Vilken avrundades med en smarrig glassbägare med chokladsås. Vi diskuterade alla tråkiga människor som finns. Särskilt brudar. Som aldrig skulle kunna slå sig till ro med tre timmar i buffésoffan!

Efteråt gick vi till Steves beryktade vindsvåning Helvete och avnöt några avsnitt av den legendariska SVT-serien Charles Nonsens från 1988. Här snackar vi om en verklig Antihjälte med stel nacke! Det var kul att se Annika Jankell, Anna-Lena Brundin, Felix Herngren m.fl. unga och söta som programledare i Listan, Daily Live, Druvan m.m. Kiorre rock! Jag vill ha pizza med cacao och russin!

Efter detta blev det ett kortare besök på Tivolibadet och bastu och bubbelpool med Lolla. Den sistnämnde jobbar på Försäkringskassan och hade givit mig direktiv att knulla i helgen! Dock kringgick jag som vanligt FK:s direktiv! Men menade att de som en av Sveriges största myndigheter borde ha till uppgift att alla bosatta i Sverige garanteras att knull!

Kinamat, glass med chokladsås, kaffe, choklad, bastu, bubbelbad och ett blowjob*! Mår ganska bra! Nu är jag hemma och myser med Eddie Meduza-kassett och rödvin!

Med det sista syftar jag på vägghårfönen på badet. Den andra varianten blir jag alltid blåst på. Men magen har fått sitt. ;-p

2 kommentarer:

magda sa...

Det slår mig ofta, när jag läser din blogg, att du så väl tar vara på livet och drar ut det gottaste ur det! Ljuvligt, cal!

Caligula sa...

Det gör jag, Magda! Du med! =D

Det känns som att jag inte gör nåt av mina månader och år, men dagar, minuter och sekunder försöker jag fylla upp och njuta av! Det är härligare att leva så! =D