måndag 14 april 2008

"Du är suspenderad från message boarden."

Nu har jag återigen fått den rutan, ja detta hedersdiplom, på Sweden Rocks forum. Sveriges minst demokratiska forum, som styrs enväldigt av en komplexfylld psykopat som inte kan hålla sig från att ljuga och manipulera. Kallad Joppe. Idag blev jag klar med Simon Sebag Montefiores "Stalin -den röde tsaren och hans hov". När Josef S var deporterad i Sibirien kallades han tydligen Joppe. Spooky. Jag var inte särskilt elak nu heller. Joppe hade ugglan Helge i "Från A till Ö" som avatar. I en tråd han startat där bl.a. spelschemat till SRF behandlades skrev jag: "Släng upp spelschemat nu och sitt inte och uggla". Strax efter dök rutan upp. Jag var "livstidsbannad" sen tidigare så jag får gå omvägen och "falsknicka". Jag kallade mig Rainman, men hade en bild på den elake läraren Caligula från filmen "Hets" som avatar. Tror inte han kopplade där. Men som den självutnämnde säkerhetspolis han är gjorde han säkert en säkerhetskontroll: tjuvläste han inte mina PM (som det sägs ingen annan kan läsa, fniss) så kollade han säkerligen mitt IP och såg att det var i Kristianstad; hans största skräck med två livstidsbannade "boardare" att tampas med som myggen i Småland. Men jag kommer tillbaka när IP-numret switchat och jag hittat på nåt annat nick att lattja med. ;-)

Fick mail i samma veva att jag fått avslag på en sommarjobbansökan, som äventyrsledare på Barnens By i Hästveda. Ett kollo vid södra Sveriges finaste badsjö i ett underbart naturområde i Göinge. För fattiga Malmö-ungar som behöver byta miljö. Jaja, det skulle ändå krocka med Graspop och Iron Maiden för mig. Alltid en tröst.

4 kommentarer:

dyermaker sa...

Hehe... Jag såg din avatar igår och tänkte att nu dröjer det inte länge... ;)

Caligula sa...

Tror att det är det där med "ugglandet" jag rök på. Men jag hoppas verkligen att spelschemat åker upp idag och man kan konfronteras med krockarna: tänk om t.ex. Uli Jon Roth och Carcass kolliderar? Man hålls i sträckbänken... =P

Caligula sa...

Det bästa med att bli bannad är att man kan frossa i bekräftelse om man blir diskuterad på forumet efteråt. Man har alltså löst Ugglas (sic!) dilemma: "Vad är det för mening att ta livet av sig när man inte får höra snacket efteråt?" ;-)

Muminen sa...

Som vanligt händer allt när man inte är inloggad. :)