fredag 18 april 2008

TRÅÅÅÅKIGT!!!!

Fan, känner mig som en unge som inte har nåt att göra. Har gjort två smarriga pizzor idag, Mexicana-modellen med köttfärs, vitlök, jalapeños, tacosås och annat gott. Lyssnat lite på "No Logo" som talbok. Ny lyssnar jag på samlingsskivan som följde med nya Sweden Rock Magazine som kom idag. Iofs skulle man kunna sätta sig ner och läsa blaskan, det är bl.a. en längre artikel om Tiamat. Men jag pallar inte, känner mig för rastlös. Jag håller mig till Brämhults nypressade clementin ikväll, har inte råd med öl och ska dessutom åka till Malmö klockan åtta imorgon bitti. Ont i fötterna så jag pallar inte ut och gå. Det är för jävla synd om mig helt enkelt. Ska sätta på en ny kanna kaffe snart och bli ännu mer rastlös. Har planerat att kolla på "Hipp-Hipp säsong 2" och extramaterialet till "Natural born killers" ikväll. Men då måste man ju sitta stilla och koncentrera sig. Och jag är för proppmätt för att tröstäta mer pizza......

Nu vet jag! Jag sticker till Netto och kollar om de har kvar Matador-burkar för 25 spänn! Får man inget att småmumsa på ikväll så blir det iaf en mindre promenad och lite friskluft! :-)

Inga kommentarer: