fredag 9 januari 2009

Jag är Webmaster!!!!!!!

Jag har inget jobb. Jag har ingen brud. Jag har inga pengar. Men vem bryr sig väl om såna futtigheter? Jag är numera WEBMASTER på en sluten grupp på Facebook: "Livstidsbannade på Sweden Rocks message board"!

I diskussionen om regler begärde Hjalle ateism. Jag köper detta och skriver om Tio Guds Bud till Tio Caligulas Bud:

* Du skall inte ha andra webmastrar vid sidan av mig.

* Du skall inte missbruka Caligulas, din Webmasters, namn, ty Caligula kommer inte att lämna den ostraffad som missbrukar hans namn.

* Tänk på att hålla supardagen helig.

* Visa aktning för din moderator och din "vanliga" medlem, så att du får leva länge i den grupp som Caligula, din Webmaster, ger dig.

* Du skall inte döda andas trådar.

* Du skall inte begå äktenskapsbrott genom att flirta med Joppes board.

* Du skall inte stjäla andras dubbelnick.

* Du skall inte vittna falskt mot din nästa.

* Du skall inte ha begär till din nästas nick.

* Du skall inte ha begär till din nästas nick eller dennes avatar eller dennes footer, dennes status eller dennes popularitet eller något annat som tillhör din nästa.

Inga kommentarer: