tisdag 6 januari 2009

Linslus

Linslus är ett lite läbbigt ord. Låter som en motsvarighet till mjölbagge, ett litet kryp som kryper i skafferiet bland linserna... Är själv lite linslus för tillfället. Dels äter jag en massa röda linser nu. Passar min tomma plånbok och dessutom vill jag försöka vara lite nyttig. Idag gjorde jag en lasagne på linser som blev ganska mumsig. För några dar sen gjorde jag en chili sin carne på det. Nackdelen med röda linser är att rätterna blir så torra så fort. Men det får man ta.

Dels har jag precis lagt upp en massa bilder på mig själv på Facebook. Detta i den nya gruppen "Vi som hänger på Sweden rock message board". En grupp som nog kan bli ganska kul, på ett par timmar var långt över 100 pers medlemmar. Känner kanske hälften på sin höjd. Det bästa är självfallet att originalboardens webmaster inte kan suspendera mig från Faceboarden. Muahahahahaha! ;-9

Inga kommentarer: