måndag 9 augusti 2010

Eat your ♥ out! (kärlek hetare än chili)


Jag fyndade nyss! Inte på Tradera, Blocket och sånt skit! Utan på Domus! Livsmedel! Det viktigaste i livet! Och den största njutningen!

Coops tunna skivor kokt skinka och OLW:s Chili Cheez Doodles för halva priset! Min sjukgymnast Annika stod före i kön och hade köpt exakt samma! Skönt att veta att det är rekommenderat av Landstinget! Så nu har jag pålägg en vecka framöver! Och gott snacks i helgen! Eller vadå helgen? Varför inte redan ikväll? Vardagsmys är livets elixir!

Jag blev sugen på ärtsoppa och köpte en liten korv för 5,90! Coops fadda och inte Soldatens utsökta tyvärr, men va fan: 5,90 passar min nuvarande budget bättre än 29,90! Ska drygas ut med smala korvar: Lithells mindre aptitliga "hots" som jag hade i frysen! En liten klick dijonsenap ska väl piffa upp det hela! la Préférée som är skitbillig på Netto men faktiskt inte dum alls!

Får jag betalt för att droppa varumärken såhär? Knappeligen! Men jag kommer billigt undan! Och kan både överleva och njuta!

♥ Vägen till Martins hjärta går via magen ♥

Go eat your heart out
You've been a bad, bad girl
You've been hungry all of your life
So eat it out
(RJD)

Inga kommentarer: