söndag 5 juni 2011

75.000 - :-)

Över 75.000 har varit inne på min blogg sen jag skaffat räknare. Det känns häftigt. De allra flesta har väl hamnat här av misstag. Jag har skrivit och svamlat om det mesta. Allt har kanske inte varit lika sakligt. Men jag skriver hellre från hjärtat än från hjärnan!

Jag får inte många kommentarer. Oftast är det folk som vill spy galla eller driva med mig. Och jag älskar att driva med mig själv. Jag har verkligen inget manskomplex. Jag har verkligen inget proletärkomplex. Var jag står i politiska och filosofiska frågor hoppas jag framgår!

Men mina vänner älskar jag. Kan jag sprida ett leende med min blogg blir jag glad. Ar jag kass och dryg så finns det fyra miljoner andra bloggar!

2 kommentarer:

kress84 sa...

Alla vi Kressare älskar dig och din helt fantastiska blogg Martin :-D Grattis till 75000 markören :-D

Caligula sa...

Tack! :-D

Vänskapsförbundet Kress-Lund