måndag 6 juni 2011

Till Linn - en Tigerblogg






Den där jävla Linn Massud! Nu ska jag ge henne en egen blogg, och då är hon redan på Sweden Rock Festival!

Examensfesten var jättefin! Jag är humanist och fattar inte ett jota av utvecklingen av röda blodkroppar och statistik! Men om medialvärdet bekräftar tesen att karlar dör fortare än fruntimmer så MÅSTE vi män skaffa den hemliga informationen!

Annars är Du såklart en fantastisk vän! Vi har såklart haft våra gräl, men det om något bevisar väl att vi tagit varandra på allvar och släppt varandra in på livet? Vi har ställt upp för varandra så att hjärtan och plånböcker sprutat blod! Som hamnat på Blodcentralen på Centralsjukhuset Kristianstad! Eller var det Lund?

Jag har tjatat på dig att Du bara måste bli klar med din examen. Och vetat att det inte varit så lätt då Du haft/har en jättehäftig dotter (med jättehäftiga väninnor!) och jobb på hemvården där du varit en ängel för gamla änglar i Lund!

Min present till Dig kommer! Du tackade mig för att jag alltid kommer ner och pratar musik med Dig hela nätterna! Denna presenten kommer knappast att förändra saken!

Jag tänkte hålla lite tal för Dig, men var för gråtfärdig! Och det blev inte mindre fint för att Du sjöng Dio för mig:

You've seen them walking on the water
You've seen them flying through the sky
They were frightening in the darkness
They had rainbows in their eyes


Du har också regnbågar i Dina ögon, Linn! Stort GRATTIS till din biomedicinska examen, kämpande Tigerjävel!!!! Ses på Sweden Rock! \m/ ♥

1 kommentar:

Tigerwoman sa...

Naaaw Nu fick jag tårar i ögonen igen. Du är för gullig Martin och det vi har bevisar just vad riktig vänskap går ut på. Tack för en superfin kväll och för att du finns. <3<3<3 Hoppas vi ses till midsommar :) Bamsekramis