måndag 24 januari 2011

Gudarnas gullegris



Gudarna älskar mig! Varför vet jag inte, haha! Brudarna älskar kanske inte mig! Jo, vissa! De som gillar små kramiga pojkar! De brukar pussa mig utan att jag är beredd på det! Och det uppskattar jag!

Men gudarna älskar mig! Jag borde ha slagit ihjäl mig för länge sen! Men tvärtom! Allt flyter så bra! Sjukt bra! Jag kan bokstavligt talat göra vad jag vill!

Allt är kanske inte upp till gudarna! Lite spelar Karma in! Är man vänlig får man det tillbaka! Om man samtidigt inte låter folk sätta stövelklacken i käften på en! Fuck fascist!

Fast det är klart! Vill man leva som Paris Hilton ska man inte göra som jag! Men hur lyckliga är hemmafruar? Jag är ekonomiskt och "socialt" i botten! I livskvalitet är jag på toppen! Toppen av Kebnekajse! Trots att jag bor granne med Sveriges lägsta punkt i Kristianstad!

Jag är liten till ytan! Som Lilla My! Och vi små kan göra vad vi vill! Kaxa spettet! För ingen vågar ge sig på en som är mindre än sig själv!

;-p

2 kommentarer:

Ladyintuitionstardust sa...

Livskvaliteten på topp! Härligt! Lyser igenom ibland och strömmen av infall och roligheter verkar sällan sina hos dig. Har jag fel då jag antar att du verkligen känner av "barnets" lekfullhet och nyfikenhet, för det mesta?
Gött att det inte följ automatiskt med sociala och ekonomiska nivån, utan att man kan må bra o leva livet ändå;)

Caligula sa...

Tack! Att få höra sånt här är verkligen livskvalitet!

Försöker njuta av varje minut och sekund. Behöver inte kosta nåt. Sen rusar månaderna och åren iväg utan att det tycks hända nåt. Samma läge. Men att samla minuter och sekunder är roligare än att samla månader och år!

Sen några år genomgår jag en helt medveten "regression" tillbaka till barnstadiet. Det bästa då alltså: spontana inlevelsen och lekfullheten och nyfikenheten som du skriver!

"För dom vuxna är så kalla - ungarna är mera balla - jag blir aldrig riktigt vuxen jag!"
(Eddie Meduza) :-p