lördag 27 september 2008

Monarkin

Jag kan tycka att ett kungahus är ganska metal ändå. Dock inte vårt. Dessa imbecilla varelser vanärar och förskändar enbart tanken.

Det skulle aldrig falla mig in att hacka på en dyslektiker. Då skulle jag verkligen ha förfittigat min uppgift.

Men Knugen är direkt imbecill. En riktig idiot i ord och handling. Silvia är en importerad bimbo som vill göra sig stor och till en "skönhetsdrottning" genom att vara motståndare till självklara saker som pedofili och barn som bor på gatan. Victoria offrar kärleken för den påtvingade makten. Lillprins Bög försöker vara folklig. Mobbar-bimbon Madde spinner på skvallerblaskorna...

Men Vi älskar ju Dem och vill inte bli av med Dem? De representerar ju Landet så bra? Avskaffa skiten en gång för alla och ge dem varsin Syo-konsulent!

"All makt utgår från folket"... jag tror inte ens att Stalins Sovjetunionen var så hårt på de dogmatiska principerna. Avskaffa de rojalistiska pinsamheten nu så vi kan börja fokusera på de verkligt seriösa frågorna!

Inga kommentarer: