tisdag 5 maj 2009

Miiin Döööeeendeee Fooot


Nä, dö ska den inte! Jag är stolt som Rasken: Här ska inget kapas! Den foten har tjänat festivaler i många år! Och om en månad är man som sagt mitt under Sweden Rock! Men öm är den. Jag har varit ute ett par timmar idag och ibland måste den sättas i marken. Men jag passade på att göra lite ärenden: lämna prover på vårdcentralen, köpa värktabletter på apoteket, handla mat på Domus, sälja aktier på banken... Nu har jag iaf mat för några dar och kan därmed stanna hemma och vila foten i några dar. Nu kan det gott fortsätta regna, gärna rejält! Nya Sweden Rock Magazine kom idag, trevligt nummer med artiklar om Candlemass och Paradise Lost. Amorphis kommande platta kom överst på betyglistan över nya skivor. Jävlar vad jag längtar efter den! Har hört den nya singeln därifrån en gång men tyckte att den var alldelses för radiovänlig i refrängen. Men eftersom deras Kalevala metal bara blir mer och mer övertygande ser jag fram emot ett väldigt spännande och trevligt släpp!


My Dying Bride är klara för Metaltown!!!! Samma dag som Cult of Luna, Opeth och en massa annat trevligt som The Haunted, Evergrey och Mustasch! Jag har tidigare dissat den festivalen för i år men nu vill jag verkligen dit! Min kompis Andreas blev som väntat minst lika sugen och... jaaa, hoppas verkligen man kan ta sig dit! Blir en endagars i så fall, fredan är inte ett dugg spännande i mina ögon. Gissar att 90% av publiken kommer dit för Manson på lördan, själv vill man se Myyyy Dyyyiiiing Briiide igen! Denna gången med gniiiidande fiiiooleeer!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det där är fan ingen fot. Ser ut som en blåsippa med tår....Krya på dig

lillasystern. sa...

det ÄR blodförgiftning!!!

Caligula sa...

Tack, Anonym! Foten ser ännu värre ut IRL men ska snart ta sig! =P

krösasystern: Haha, vi körde med det på Josefs kalas i lördags! Synd att du inte var med! =D