fredag 31 juli 2009

Fräck Fredag


Nä, här är det inte mycket tuttar, vin och glamour. Men apelsinjuice, pasta med köttfärssås och .... en riktigt usel Stefan & Krister-revy på TV. Vill inte fira fredag .... och just nu börjar "Det är dax för fredagsmys"-reklamen. Bläää...! Vet inte vad jag vill... har inte lust att slänga på nån film eller läsa nåt heller... Inte sova heller, har jag gjort hela dan... Jag har ingen lust att gå ut och promenera heller, dessutom har det blitt kallt... Kan inte komma på nåt vettigt att skriva om heller.... Men det var ett jävla gnällande! Det är ingen som tycker synd om mig! Eller? ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

When someone writes an post he/she keeps the idea of a user in
his/her brain that how a user can know it. Thus that's why this piece of writing is perfect. Thanks!

Also visit my homepage; jeans men

Anonym sa...

Man önskar att jag skrivit den här infon själv!
tack!

Look into my page; kanderad ingefära

Anonym sa...

Nu har man äntligen hittat vad man sökte! Jag kommer i retur
och läser någon en annan gång :)

My website :: Lchf Snacks