tisdag 16 februari 2010

Jaja! Vad är en Trindemann Lindemann på Malmö Arena?

"Väldigt intressant bandsläpp" till SRF imorgon. Vågar man hoppas på Rage Against The Machine som är klara för Download i England samma helg? Fast de släppte ju Aerosmith oxå och de känns ju mer SRF... repris och allt. Aerosmith MED Steven Taylor, exklusivt som fan, haha! Men det är lyckligtvist för "dyrt", saknar inte dansbandet! Äh, det blir väl nån obskyr återförening! Annars kryllar Download av typiska SRF-band som Motörhead och Volbeat. Och AC/DC. Sistnämnda såg jag dock förra året och spar dem i år. Det känns som att folk är mättade på AC/DC, alternativt är sålda på en massa andra saker. Man hör aldrig "har du skaffat AC/DC-biljett"-snack inför sommarens Stockholms-spelning i juni.

Om fyra dagar är det exakt ett år sen jag såg AC/DC i Globen. Förra årets coolaste musikaliska grej för mig som aldrig sett dem tidigare. Några dagar efter åkte vi Close-Up-båten! Önskar att jag haft råd med Rammstein i Malmö ikväll! Det skulle vara en lika häftig grej som AC/DC förra året! Och Close-Up-båten några dagar efter! Dessutom skulle jag kunna skita i Metaltown och spara pengarna till en annan festival!

Jaja! Vad är en Trindemann Lindemann på Malmö Arena? Knut på Linjen (Cult of Luna) på båten blir en stor tröst!

Inga kommentarer: