lördag 20 februari 2010

Vem är först att vilja ligga???

Lyssnade på Henrik Fexeus "Alla får ligga" ikväll. Samtidigt som jag rengjorde toastolen. Det är väl sexigt om nåt med män som går lös med stålull? Nu måste jag bara få ligga!

Och jag satte faktiskt på! Jag satte på! Jag satte på en WC Blå!

Poetisk jag är va? Och det är väl romantiskt om nåt med skaldande riddare? Nu bör jag garanterat få ligga!

Bajset får en skön odör om man kör med WC Fleur!

Mmm.... ljuuuvlig slogan! Eller hur? Det luktar så gott i porslinsfåtöljen att man nästan vill sätta tänderna i det bruna guldet som nu antager en azurblå nyans!

Lortarna luktar så gott när vattnet färgas blått!

Nååå, ädla damer, skön jungfrur och väna mör??? Vem är först att vilja ligga med en hygienisk poetisk ridderlig man???

3 kommentarer:

Linn sa...

Ehh sånt "skit" snack...ut och ragga med dig :)) Distortion imorrn!

Caligula sa...

Du har nog rätt! Jag spolar det snacket! ;-p

Distortion var riktigt kul! Fast denna helgen får bli lugn för min del! Smälta Rammstein och ladda inför Close-Up-kryssningen på torsdag! Dessutom ska jag på söndagskola med mormonerna på söndag, haha! :-p

Ska du själv på Distortion? :-D

Linn sa...

Vet inte...har inte bestämt mig ännu...får se hur jag känner mig imorgon.