tisdag 31 december 2013

Sweden Rock Festival 2013 - en bildkavalkad i hårdrockens tecken \m/

Jag har besökt Sweden Rock Festival varje sommar sen 1999! Man blir bortskämd! Det var säkert 20-30 sevärda artister även i år! Vissa riktigt bra! Vissa såg man rent av! Men det mesta hade man liksom sett innan! Vill minnas efteråt att jag höll Kreator och Accept högst av det jag såg! Ett tyskt år således? Doro gick man åtminstone igång på! Men detta var i allra första hand ett "festa och flippa"-år för min del! Party på en massa campingar! Att himlen var blå och solen stekte kroppen röd framgår av bilderna! Det framgår även att man var ganska lycklig! När jag tog ett svalkande nakenbad i Gråhund-bussens stora bassäng kom rentav ett team från Kvällsposten/Expressen och ville fota och göra en intervju kring campingen (jag tackar för att ni kallade mig "välutrustad")! Jag försäkrar att detta är mitt första och enda "utvik" i en kvällsblaska (om inte Aftonbladet frågar snällt)! Ja, jag skriver inget mer! Jag nämner ingen eftersom jag då glömmer att nämna tusen andra! Jag låter bilderna tala! Vissa kommer att känna igen sig...! \m/

Sweden Rocks mest välutrustade boende

Inga kommentarer: